KLIK UNTUK DUIT

Followers

Monday, June 06, 2011

sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya

assalamualaikum,

hari ini aku sungguh menyesal..aku memang benar-benar tidak dapat menjawab kertas marine survey..memang semester hadapan aku kena repeat la paper ni..dah la kena bayar.dari mana aku nak cari duit rm1000 tuk bayar paper nie...termenung aku memikirkannya. nak kata tidak study aku dah study.memang blank terus otak aku masa tadi.tidak dapat berfikir..
sedih.
sedih..
sangat sedih ni..
kecewa pun ada..
zorRo

4 comments:

kiwi said...

sabar la zorro, mungkin ada hikmah disebaliknya

zorro said...

ye..memang tengah runsing sangat nie.tidak pernah benda nie berlaku dalam hidup saya..mungkin ni pengajaran berguna bagi diri saya..

Green Apple said...

dugaan... cuba lagi... jangan berputus asa encik zorro...

zorro said...

insyaAllah..kali ini memang betul2 menguji jiwa saya.saya mesti kechup paper lain.jgan sebab paper nie hbis paper lain terbantut..ye kan???