KLIK UNTUK DUIT

Followers

Sunday, June 05, 2011

kau bodoh ke bengap

assalamualaikum,

apasal la,makin nak habis belajar semua cari pasal.bodoh ke apa??
nak kata bodoh semua ada otak.ke otak duk kat lutut.yang tua cara yang tua.yang budak nie plak naik kepala.ingat orang diam nie orang suka ke ngan cara dia.aku x kisah apa pun..kalu nak gaduh kita gaduh..kalah menang lain citer.xkira la lu abg long ke ayahanda ke.gua xtakut.xkira la lu ni orang hebat kat kampung lu ke kat sini tiada yang hebat.kat kampung sendiri boleh r jadi jaguh kampung.kalu mari belajar nak cari geng or gaduh baik duk rumah je.tidak berbaloi orang tua hantar mai belajar.menyusahkan ibubapa je susah payah cari duit wak kita sambung belajar.aku bukan cakap kat sapa-sapa.just mengingat diri sendiri je.kalu hidup idak menyusahkan orang dan cari pasl tidah boleh ke..ke kau ni memang species cari gaduh ngan orang.kalu kau nak cari gaduh aku bukan lawan yang sesuai untukmu.nak kata aku hebat tidak la.ingat mati sekali sorang.
zorRo
p/s: sory r entry kali ni panas sikit sama ngan hati yang tengah membakar nie..

No comments: