KLIK UNTUK DUIT

Followers

Tuesday, May 24, 2011

kecewa

assalamualaikum.
kadang-kadang apa yang berlaku itu ada hikmahnya.sama ada kita sedar atau tidak semua itu berlaku atas kehendaknya.kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan.Hidup ini tidak selalu gembira.kadang-kadang kita akan terluka kerana kawan.hari ini aku berasa terguris dengan sikap kawanku.masa susah kawan tapi bila senang lupa kawan.kawan yang sejati tidak akan meninggalkan kawan dan mengkianati atau menguris hati kawannya.atau mungkin hanya aku yang mengaggap dia kawan.jangan ingat aku diam dan buat bodoh aku ini tiada perasaan.hanya manusia yang menghormati kawan dianggap kawan sejati.awan tidak selalu mendung.hari ini mungkin aku kecewa dengan sikapnya.sekurang-kurangnya aku tahu sikapnya yang sebenar.tidak mungkin dia akan selalu berada di puncak keyangan.
zorRo

4 comments:

Karya Hati said...

ada hikmah ats semua yg berlaku...

zorro said...

baru kita kenal yang mana kawan dan yang mana sahabat kak.

Unknown said...

sabar laa.lumrah alam kalau kawan2 kita mcm tu,kann

zorro said...

yup..setakat saya boleh sabar saya sabar.manusia ni ada tahap batasan jgak.