KLIK UNTUK DUIT

Followers

Wednesday, May 18, 2011

cerita akhir dari kisah cintaku

assalamualaikum
npe mlm nie terasa nk menceritakan benda yang telah berlalu.kisah yang membuatkan aku pernah kecewa lam percintaan.dia merupakan cinta pertama aku.susah melupakan semuua itu.tetapi aku mesti melupakannya.
“Cinta adalah sebuah kejujuran”
Inilah akhir cerita dari cerita akhirku
Awalnya penuh bunga dan akhirnya muncul nanah
Hanya ikhlas yang dapat kuhadirkan di hati
Lainnya telah hilang
Kerana letih yang memuncak
Tenang saja,
Aku tidak akan jatuh ke lubang yang sama
untuk kedua kalinya
kerana kutahu rasanya yang melenakkan itu
Jika aku boleh mengecap rasa yang sama lagi,
Maka tolong izinkan aku untuk menggunakan logika ku,
Dan mematikan perasaanku,
Namun tidak dengan nuraniku
HMMMM……..
Mungkin ini rumusan yang tepat untuk menghadapi ujian
selanjutnya
Yang sekarang,
Kenangan tetaplah menjadi kenangan
Dan, tidak berwajah (ketika bercermin di hatiku)
Jadi, tidak ada yang perlu ditakutkan ..
Yang perlu kubangun sekarang adalah
pondasi iman yang kokoh
Dan ..
Belas kasih terhadap manusia lain
Belas kasih terhadap manusia lain?????
Kepadanya juga????
Akkhhhhh….!!!!
Seandainya aku bisa menggantinya dengan hukuman yang
sepadan
Okeeeyyy….!!!!
Aku ini fair! Aku ini jujur! Dan… aku ini naif..!??
Jadi,akan kulakukan apapun yang menurut keyakinanku
benar.
Selamat tinggal!

2 comments:

MisS BubBLe said...

hMmmm..

zorro said...

ape yang hMmmm tu...huhuhuhu...