KLIK UNTUK DUIT

Followers

Monday, May 16, 2011

assalamualaikum.
hari ini byak benda yang berlaku.ada yang baik ada yang buruk.yang buruk kita jadikan sempadan dan yang baik plop kita jdikan teladan.yang baiknya klas aku setakat minggu ni je..lpas tu cuti study week n final n lepas tu cuti sem sebulan.ok la tu.dulu 3 minggu je.ada perubahan la.xsabar nak blik kg nie.to all my fren wait for me ok.bila blik kb kita round satu kelantan..xsabar nk jumpa kalian semua...huhuhuhu..satu lagi kelas renang mlm esok pun turut batal.tp yg xbestnya minggu depan dah nk kena nilai dah.huhuhu...harap2 berjaya la.yang buruk plop aku nk marah la guna laptop aku xpernah pun cakap nk guna.pakai main ambik je.aku xshuka la cmni..benda ada tuan kan.ckp la nk guna.kalu sekali xpe la.ni dah main berkali-kali apa hal. bkn nk kata aku kedekut x.masalahnya xmintak.dah la xminta lpas guna biar cmtu je n orang lain plop sambung guna.bukan laptop wakaf ni nk main pass2 nie.walaupun lappy ku bkn mahal sgat.tp ini hadiah dari ibu aku.so aku kena la jga dia baik2.lgpun aku bkn asal dri keluarga yang senang2.aku datang dri keluarga yang sederhana je.

p/s:aku bkn nk marah sangat,tp kalu nk guna minta la dulu..

2 comments:

~bUih-bUih ciNta~ said...

baGi oRg BErkEnaAn jGn la maRa, tUh cUma TeguRan biaSa..kIta kena mintak dLu bRg oRg kalO naK pNJam, kaN eLok mCm tUh:)

zorro said...

yea.tu bru btul..