KLIK UNTUK DUIT

Followers

Thursday, April 07, 2011

Warkah cinta terakhirku!!!


Saya telah mengembara ke hujung dunia,mencari cinta saya.tpi,pertama kali saya bertemu awk,hati saya terus terpaut.demi tuhan,saya tidak tahu kenape??tapi itulah kebenarannya.
Saya telah menolak awk,tapi awk mencabar saya dengan kejujuran awk, awk tahu yang awk tidak bertepuk sebelah tangan.dan awk berjanji saya bukan seekor rama-rama perhiasan di dinding kamar tidur awk.
Hanya dengan sebuah renungan saya jatuh tersungkur ke penjuru mata awk.saya tidak dapat membohongi perasaan saya bahawa saya menyayangi awk .dan di saat saya mencintai awk,saya telah jatuh kedar perasaaan yang paling dalam. Lemas dan hamper tenggelam di dalam lautan kasih sayang ,seribu impian dan saya mula terfikir saya mengembara ke hujung dunia mencari awk,rupanya awk ada disisi saya selama ini dan baru saya sedari tika dan saat itu.

Bagai merpati putih cinta saya berkelana mencari singgah sana dihati awknyata saya tidak menemuinya .tapi akhirnya bila awk telah memiliki cinta saya,awk mencampakkannya jauh ke dasar laut yang saya tidak mampu saya selam.disana saya tidak mampu melihat cahaya.aawk berikan saya harapan dan awk jugalah yang menyalakan api dan membakar saya dalam diam.

Saya sedih sangat bila awk kata awk tidak tahu apa sebenarnya awk cari.tapi jauh di sudut hati saya merasakan awk masih belum cukup dewasa untuk memahami apa itu cinta dan mungkin tidak akan pernah dewasa atau mungkin belum pernah benar-benar jatuh cinta pada seseorang.
 Jadi siapakah saya selama ini dihati awk??
Adakah selama ini awk sebenarnya tidak pernah menyintai saya??
Siapa yang memujuk saya untuk membuka pintu hati??
Siapa yang mengajar saya bahawa cinta itu memerlukan pengorbanan??
Siapa yang memberihatu saya agar sentiasa jujur pada perasaan sendiri??

AWAK!!

Awk mungkin perempuan jenis yang boleh mencintai ramai lelaki berkali-kali. Tapi saya pula lelaki yang percaya bahawa dalam hidup saya hanya ada ! wanita , 1 cinta dan 1 perkawinan.
Kita hidup hanya sekali,mati sekali dan menyintai sekali..
Melangkah pergi meninggalkan awk ,awk telah mengambil seluruh kekuatan yang saya ada.jangan anggap saya tinggalkan awk kerana saya bencikan awk.jangan.

Bagaimana harus saya bencikan awk sedangkan setiap hari saya merindui awk,biarpun pada ketika ini awk tidak berada di sisi saya.di saat saya mengingati awk.seumur hidup ini saya mencintai awk..
AWAK!!
Sebelum saya menghilang dari dunia awk, saya ingin nyatakan  sesuatu yang tidak pernah awk tahu. Kalulah awk bertanya kepada saya,sedalam mana saya cintakan awk,inilah jawapan saya:
Saya mencintai awk seluas air dilautan yang tidak pernah ada penghujungnya.
Dan sebanyak bintang dilangit.
Seseorang pernah berkata,
If you really love someone,then let the person go. If that the person is meant for you,than that person will come back to you eventually. But if the person does not,the that person was never meant for you,in the first place.
Awk , mencintai awk saya melangkah pergi,demi kebahagiaan awk,saya berdoa supaya suatu hari nanti awk akan temui apa yang awk cari.supaya suatu hari nanti awk akan memahami apa erti cinta yang sebenar.supaya suatu hari nanti awk akan dapat mengetahui bagaimana rasanya terlalu mencintai seseorang dan semoga awk takan pernah terlewat untuk menghargainya.
AWAK,
Saya percaya pada tuhan yang mempertemukan kita,saya tahu ada hikmah disebalik semua ini dan saya tidak akan menyoal.saya juga tidak pernah kesal sekurang-kurangnya sepanjang mengenali awk,saya telah bersikap jujur dan ikhlas dengan perasaan saya.
Saya juga percaya, andai kita benar kita punya jodoh awk akan kembali pada saya itu bukan harapan saya tapi ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan .

No comments: