KLIK UNTUK DUIT

Followers

Tuesday, April 19, 2011

ape kelebihan dia dan di mana kekurangan ku

Dimanakah kau zalwani… dimana kau letakkan dirimu yang sebenar? Mengapa kini kau jauh berubah? Mengapa kau sanggup  membuat aku begini? Dimanakah kesalahan ku? Dimanakah kekurangan ku? Nyatakanlah wahai zalwani ku syg.. nyatakan padaku.. biar dapat ku perbaiki kelemahan diri ini demi mempertahankan hubungan kita. Apakah kelebihan si dia hingga kau sanggup meninggalkan aku begini. Hingga kau sanggup menggantikan aku yang penah bertakhta di hatimu..mengapa kau begitu kejam wahai zalwani. Sedangkan kau tahu sedalam mana keikhlasan, cinta serta kasih sayang ku padamu. Tapi mengapa kau sanggup mengenepikan semua itu hanya kerana dia.. hanya kerana dia!!!!!
Wahai  zalwani Tahukah kau betapa deritanya aku semenjak kau memperlakukan aku sebegini rupa. Dimanakah perikemanusiaan kau wahai zalwani???
Di mana!!!!!
Dimana kata-kata manismu dahulu
Dimana janji-janji manis mu dahulu wahai zalwani
Dimana kau campakkan???
Adakah kini telah berpaling segala – galanya pada si dia?
Mengapa kau tidak menunaikan sedikit pun janji – janjimu yang pernah kau katakan padaku suatu masa dahulu
Wahai zalwani
Aku disini
Masih menanti dan menagih segala janji dan harapan yang telah kau berikan kepada ku.
Tidakkakh kau tahu
wahai zalwani…
Adakah aku harus melaungkan semua ini di telinga mu atau pada seluruh alam!!!
Katakanlah wahai zalwani..
Katakanlah.
Kini tiada lagi tempat untuk aku
bermanja- manja
Tiada lagi tempat untukku bermesra, mencurah kasih ku
Menunaikan kesetiaanku,serta rasa cinta ku.
Wahai zalwani…
Kau kini telah membekukan kembali hati ku yang pernah kau cairkan untuk aku menerimamu suatu masa dahulu.
Kau yang mencipta
Kau juga yang memusnahkannya kembali..
Kau begitu kejam wahai zalwani…

No comments: