KLIK UNTUK DUIT

Followers

Friday, April 01, 2011

study financial+badmood

malam ni aku p study akaun rumah kawan ku..ni gara-gara aku terskip kelas hari tu la...banyak yang aku ketinggalan.so aku kena kejar la.lagipun minggu depan dah start midterm..berdebar giler..maklumlah aku ni orang yang jenis suka stdy tu gak..perasan plop..aku memang jarang study..kalu stdy pun last minute..ape yang aku belajar pun ape xthu..aku rasa xpuas hati sangat hari ini..memang aku dah xbleh nk sabar sangat..memang aku geram sangat..diorang ingat dia tu bagus sangat ke..cermin muka kat cermin la nak mengata pun.kalu rasa perfect xpe la..tapi ada ke manusia ni perfect???orang kata ukur badan dibadan sendiri la..aku tidak kata kat sape2..yang makan cili tu dia la rasa pedas..aku xsabar nak habiskan pengajian aku kat sini..serabut perut je..

No comments: