KLIK UNTUK DUIT

Followers

Friday, July 08, 2011

tentang cinta



Cinta adalah ketika kau membuang perasaan, nafsu, dan romantika dalam persahabatan. Dan menemukan bahwa kau masih peduli pada orang itu. Memberi seseorang seluruh cintamu bukanlah suatu jaminan bahawa seseorang tersebut akan mencintaimu kembali! Jangan mengharapkan cinta kembali! Hanya tunggulah, cinta itu akan tumbuh dalam hatinya, tapi jika hal itu tidak terjadi, tampunglah cinta itu akan tumbuh dalam dirimu.
Hanya mermelukan 1 minit untuk menyukai seseorang, hanya memerlukan 1 jam untuk menyukai seseorang dan 1 hari untuk mencintai seseorang tapi memerlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang. Pergilah untuk seseorang yang mampu membuatmu tersenyum kerana hanya  senyuman dapat membuat hari yang gelap menjadi terang.
Ada masanya dalam hidup ketika kamu merasa sangat merindukan seseorang dan kamu berharap dapat mengambil dia dari mimpimu dan memeluknya dalam kehidupan nyata! Bermimpilah apa yang kamu ingin mimpikan, pergilah kemana kamu ingin pergi, jadilah apa yang kamu ingini kerana kamu hanya mempunyai satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan semua hal yang kamu ingin lakukan. 
so lakukan ia selagi termampu.

3 comments:

zorro said...

apa yang ehem ehem nie paani??

MisS BubBLe said...

tak nak ah jiwang2..xtaw psl cinta pun..wahaha:D

zorro said...

la ye ke...huhuhu