KLIK UNTUK DUIT

Followers

Thursday, August 11, 2011

mengemas bilik

assalamualaikum,

(sekadar gambar hiasan je nie)


hari ni bgun je dari tidur terus kemas bilik.maklumlah dah lama tak kemas bilik nie..masa yang ada nie kemas la bilik dan basuh semua baju, seluar,selimut,kain cadar dan kain batal nie..kalau kat rumah kat kampung ada la orang lain tolong kemas dan basuh. kat sini saya sendiri la kena kemas dan basuh. basuh guna tangan je..puasa bukan menjadi penghalang untuk saya membasuh..walaupun penat mencuci tapi bau soflan memang best bila kain kering nanti.harum semerbak la bilik. tu la kepuasan saya. lagipun ari nie saya tak ada kelas. so satu kerja jugak la nie.mengisi waktu kelapangan..

zorRo

2 comments:

Mimie said...

rajinnya.....bgus2... =)

zorro said...

Nak suruh si Dia lambat ag...
huhuhuhu....