KLIK UNTUK DUIT

Followers

Wednesday, March 09, 2011

luahan hati ini

kekadang hati ini terlalu sukar untuk mengukapkan kata rindu..tambahan lagi jika sudah berpisah..lagipun bukan aku yang meminta untuk berpisah..aku tidak dapat menahan diriku daripada merindui dirinya..aku tidak tahu macam mana lagi untuk aku mendapatkannya semula hatinya..aku sudah buntu..hanya disini sahaja cara yang aku dapat untuk meluahkan apa yang terbuku dihatiku.kalau nak diharapkan facebook..ermm aljahanam la , lagipun dia sudah block aku..tapi tak pe la..asal dia bahagia..dia sudah banyak berubah..sekarang aku mengenalinya sebagai orang lain.dia sudah banyak berubah..tetapi aku masih menyayangi dirinya..aku tidak mampu untuk menyembunyikan perasaan ini..kekadang aku mahu melupakannya..aku sangat menyayangi dan mencintai dirinya..sampai bila-bilapun tiada yang dapat menggantikan dirinya dalam hatiku..aku akan mencintainya sehingga akhir hayatku...

No comments: