KLIK UNTUK DUIT

Followers

Friday, February 11, 2011

11 february

TANGGAL 11 FEBRUARI merupakan tarikh yang paling bahagia didalam hidupku..tanggal itu merupakan hari ini..hari ini merupakan hari yang paling bahagia dialam hidupku..tanggal itu merupakan hari dia dilahirkan kedunia..semalam aku menunggu detik dan saat itu untuk mengucapkan HEPY BEFDAY kepadanya aku tidak ingin terlepas saat bahagia itu. Aku tahu mungkin itu tidak bermakna dalam hidupnya,tapi ia merupakan saat yang paling bahagia dalam hidupku..aku tunggu saat itu walaupun mata dan badanku kepenatan..sampai je detik itu aku telah menelefon dia untuk mengucapkan hepy befday.selepas mengucapkannya aku terus meminta izin untuk tido.aku terlalu kepenatan..aku juga telah menyediakan present kepadanya..tetapi malangnya aku tidak dapat memberi kepadanya. Dia berada jauh di perantauan.aku akan menunggu hari atau tarikah yang sesuai untuk member kepadanya, jika aku tidak dapat menemuinya akan ku pos melalui pos berdaftar..aku tahu di dalam hatinya kini semakin jauh meninggalkan aku.walau apa-apa pun aku akan tetap mencintainya. Dia merupakan orang yang paling aku cintai dan sayangi. Tiada dua , tiga atau empat atau seterusnya didalam hatiku kecuali dirinya. Aku juga mengetahui aku bukanlah lelaki yang terbaik dalam hidupnya , tetapi aku telah berusaha hari demi hari menjadi yang terbaik. Aku tidak punya apa-apa, kemewahan,kekayaan mahupun mempunyai wajah yang kacak. Yang aku ada Cuma perasaaanku terhadap dirimu. Perasaan ini tidak akan berubah buat selama-lamanya. Mungkin dia dapat menyikirkan aku dalam hatinya, tetapi aku tidak dapat berbuat demikian. Aku terlalu mencintai dirinya.sampai bila-bilapun perasaan ini tidak akan pernah berubah kecualilah dengan kematianku. Mungkin itu dapat menghilangkan perasaan aku terhadapnya. Dia ada mengatakan kepadaku supaya membuka hatiku kepada wanita lain, tapi aku tidak dapat berbuat demikian kerana hatiku telahpun dimilikinya. Maybe bagi dirinya boleh tetapi tidak aku. Jika aku dah mengatakan yang aku menyintai seseorang sampai bila-bila pun aku tetap akan menyintainya.

No comments: